top of page
  • תמונת הסופר/תBenny Fluman

כיצד ליצור מצגת מכירות אפקטיבית ללקוחות עסקיים

עודכן: 25 בפבר׳



מצגות מכירה הן כלי מרכזי בארגז הכלים של כל איש מכירות B2B. מצגת מכירות טובה יכולה לשכנע לקוחות, להוביל עסקאות ולהגדיל רווחים. אבל יצירת מצגת אפקטיבית היא משימה לא פשוטה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור מצגות מכירה משכנעות:







התמקדו בפתרון בעיות

  • הקדישו זמן בתחילת המצגת להבין את האתגרים, הכאבים והצרכים הייחודיים של הלקוח.

  • הציגו נתונים רלוונטיים לענף הלקוח ולבעיות שלו.

  • הראו כיצד הפתרון שלכם נותן מענה לצרכים הספציפיים שזיהיתם.











ספרו סיפור

בנו עלילה - הגדירו את האתגר, תארו כיצד המוצר שלכם פותר אותו, וסיימו בהבטחת תוצאות ספציפיות. סיפורים נזכרים טוב יותר מעובדות ומספרים.








התמקדו בערך

  • הסבירו כיצד הפתרון שלכם מייצר ערך עסקי מדיד ללקוח - חיסכון בעלויות, גידול בהכנסות, שיפור תהליכים וכד'.

  • חזקו את הטיעונים בנתונים כמותיים.











עיצוב חדשני

  • השקיעו בעיצוב ויזואלי איכותי עם גרפיקה נקייה. שלבו תמונות ואיורים להמחשה.

  • ודאו שהגופנים והצבעים יוצרים חווית צפייה נעימה.








קצר ותכליתי

  • הימנעות להעמיס יותר מ-10 שקופיות.

  • השתמשו בנקודות תמציתיות במקום משפטים ארוכים. כל שקופית צריכה להתמקד ברעיון מרכזי אחד.




בהצלחה עם יצירת מצגות המכירות שלכם! אל תהססו לשלב קריאטיביות עם נתונים קשים כדי לשכנע ולהניע לקוחות לפעולה.

באופן אישי אני עובד עם CANVA, תוכנה ידידותית ובעלת יכולות מרשימות, הדברים הפרקטייים עבורי בתוכנה זו.


  1. שילוב מהיר של סרטונים ותמונות ממאגר גדול מאוד 

  2. יכולת לייצר קישור ולשלוח אותו ללקוח פוטנציאלי, אני יכול לשנות את המצגת און ליין והקישור הוא אותו קישור 

  3. שילוב הקלטה שלי או של אוואטר באנגלית 

  4. אינסוף תבניות בכל תחום -מאיץ מאוד את העבודה 


המלצות שיסייעו לכם : 


  1. את המצגת שבניתם שלחו לספקים/ עובדים/ קולגות וקבלו פידבקים. 

              כל מה שחוזר על עצמו כמשהו טעון תיקון - קיבלתם סקר חשוב ללא עלות. 


  1.  תאתרו מצגות של שחקנים מובילים בתחום שלכם בכדי להתרשם ולאמץ רעיונות טובים 

  2. את הקישור תטמיעו בכל ממשק שיש מול לקוחות פוטנציאלים, אם מדובר בכרטיסי ביקור אפשר לחבר זאת עם QR CODE

  3. תשתדלו מאוד שהצבעים ואותיות יהיו זהים למה שמופיע בחומרים השיווקים שלכם. 

  4. להוסיף תמונות של אנשי המפתח מטעם החברה שעומדים מול הלקוחות ואו מנהלים בחברה - זה מוסיף אמינות וזכירות 

  5. ולא להתבייש לשאול ! לקוחות פוטנציאלים שראו מצגת זו, מומלץ לשאול איך אפשרי לשפר ואז לדייק זאת תוך כדי פעילות שוטפת

  6. אם אתם חברה פעילה מספר שנים בשוק הבינלאומי ותרצו משוב לגבי מצגת שלכם - אשמח לשתף אתכם בהתרשמות שלי.















8 צפיות0 תגובות

Comentarios


bottom of page
.